مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:402021-10-28سياسي

زارع پور: فاز اول اپراتور کودک تا پایان سال راه اندازی می شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه به برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارائه خدمات مناسب به مردم اشاره کرد.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه به برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارائه خدمات مناسب به مردم اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به شهر قم با آیت الله سعیدی، تولیت آستان حضرت معصومه و نماینده ولی فقیه در استان قم دیدار و گفت وگو کرد.

زارع پور در این دیدار با اشاره به برنامه اهمیت فضای مجازی در زندگی مردم، گفت: اولویت و هدف جدی ما تحقق شبکه ملی اطلاعات برای ایجاد زیرساخت ارتباطات پرسرعت و ارائه خدمات با کیفیت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به فناوری اطلاعات فرصت محور است، افزود: تحقق دولت الکترونیک می تواند باعث حل مشکلات و ارتقای کارآمدی نظام اداری و از بین بردن زمینه های فساد و حذف امضاهای طلایی گردد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه برای حل چالش های فضای مجازی باید با تدبیر عمل کرد، گفت: با نگاه فرصت محور باید از این فضا حداکثر استفاده را بکنیم.

وی به نیاز بالا بردن سطح دانش و مهارت برای استفاده از فضای مجازی تاکید کرد و افزود: تا پایان سال جاری فاز اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: فاز اول اپراتور کودک تا پایان سال راه اندازی می شود

زارع پور: فاز اول اپراتور کودک تا پایان سال راه اندازی می شود