مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-28بين الملل

حزب الله: اقدام عربستان علیه بنیاد خیریه ای دخالت در امور لبنان است


چهارشنبه شب اداره امنیت عمومی عربستان سعودی اعلام کرد که مؤسسه «قرض الحسنه» در لبنان را که وابسته به حزب الله است در لیست «تروریستی» قرار داده است.

- چهارشنبه شب اداره امنیت عمومی عربستان سعودی اعلام کرد که مؤسسه قرض الحسنه در لبنان را که وابسته به حزب الله است در لیست تروریستی قرار داده است.

جنبش حزب الله لبنان در واکنش به تحریم بنیاد خیریه القرض الحسن از سوی دولت عربستان سعودی در بیانیه ای اعلام کرد که این اقدام ریاض دخالت در امور داخلی لبنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از المنار، حزب الله لبنان روز پنجشنبه اقدام عربستان سعودی علیه موسسه قرض الحسنه وابسته به حزب الله را محکوم کرد.

در بیانیه حزب الله آمده است: اقدام دولت عربستان سعودی فرمانبرداری حقیرانه از دولت آمریکا و خدمتی خفت بار به اهداف دشمن صهیونیستی است.

حزب الله افزوده است که اقدام ریاض تأثیری در عملکرد این مؤسسه بشر دوستانه ندارد که خود را وقف خدمت به فقرا، افراد بی بضاعت، کم درآمد و عموم مردم لبنان کرده است.

چهارشنبه شب اداره امنیت عمومی عربستان سعودی اعلام کرد که مؤسسه قرض الحسنه در لبنان را که وابسته به حزب الله است در لیست تروریستی قرار داده است.

وزارت خزانه داری آمریکا نیز در سال 2007، موسسه قرض الحسنه را به دلیل آنچه پشتیبانی فعالیت مالی حزب الله خوانده بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: اقدام عربستان علیه بنیاد خیریه ای دخالت در امور لبنان است

حزب الله: اقدام عربستان علیه بنیاد خیریه ای دخالت در امور لبنان است