مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-28سياسي

شناخت شهر و رفع تبعیض مهمترین ویژگی شهرداران خراسان شمالی باشد


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، شناخت شهر و رفع تبعیض ها را مهمترین وظیفه شهرداران در استان به ویژه بجنورد دانست.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، شناخت شهر و رفع تبعیض ها را مهمترین وظیفه شهرداران در استان به ویژه بجنورد دانست.

حجت الاسلام رضا نوری، ششم آبان ماه، در آیین تکریم و معارفه شهردار بجنورد که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرداران در خراسان شمالی به ویژه مرکز استان باید همه شهر را به یک چشم ببینند و خدمات را بدون هیچگونه تبعیضی به مردم ارائه کنند.

وی تاکید کرد: همه مردم از نقاط مختلف یک شهر مالیات و عوارض شهری را پرداخت می کنند لذا باید به شکلی متناسب از خدمات شهرداری بهره مند شود.

امام جمعه مرکز استان با بیان اینکه مشکلات بسیاری در استان و مرکز استان وجود دارد گفت: باید بستر فساد توسط مسئولان از بین برود که در این مسیر می توان از خود مردم کمک گرفت.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی در نقاط مختلف شهر می تواند یکی از راه های رفع یا کمتر شدن محرومیت باشد که می تواند مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین اظهار کرد: هر شروعی یک پایانی دارد اما نکته مهم این است که باید قدر فرصت هایی که برای خدمت به مردم پیش می آید را دانست و از تک تک لحظات آن برای خدمت به مردم استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت شهر و رفع تبعیض مهمترین ویژگی شهرداران خراسان شمالی باشد

شناخت شهر و رفع تبعیض مهمترین ویژگی شهرداران خراسان شمالی باشد