مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 16:552021-10-28بين الملل

گفتگوهای جدید تنها با هدف لغو تحریم های ظالمانه انجام خواهد شد


معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: گفتگوهای جدید تنها با هدف لغو تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا انجام خواهد شد.

- به نقل از صداوسیما، علی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیدار و گفتگو با مقامات روسی، شامگاه پنجشنبه با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه وارد مسکو شد، در بدو ورود به روسیه، گفت: قرار است روز جمعه با سرگیی ریابکوف معاون وزیر امورخارجه و مذاکره کننده ارشد روسیه و نیز میخاییل باگدانوف، نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا درباره ساز و کارهای از سرگیری مذاکرات برای لغو تحریم های ظالمانه ضد ملت ایران رایزنی کنیم.

وی گفت: مذاکرات درباره لغو تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا، با حضور سه کشور اروپایی، چین و روسیه از سر گرفته خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر امورخارجه کشورمان که پس از سفر به بروکسل و گفتگو با انریکه مورا هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام به روسیه سفر کرده است، دیدار با سرگیی ریابکوف مذاکره کننده ارشد روسیه و میخاییل باگدانوف نماینده ویژه ولادیمیر پوتین در امور خاورمیانه و شمال آفریقا را مهم ارزیابی و تأکید کرد: براساس توافق به دست آمده، گفتگوهای جدید از حدود یک ماه دیگر دوباره از سر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوهای جدید تنها با هدف لغو تحریم های ظالمانه انجام خواهد شد

گفتگوهای جدید تنها با هدف لغو تحریم های ظالمانه انجام خواهد شد