مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 16:352021-10-28اقتصادي

آغاز واگذاری اراضی صنعتی در فاز توسعه شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از آغاز واگذاری زمین صنعتی در فاز توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی سلیمی، بعثت، بناب و علیشاه با هزینه کرد بالغ بر 1409 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از آغاز واگذاری زمین صنعتی در فاز توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی سلیمی، بعثت، بناب و علیشاه با هزینه کرد بالغ بر 1409 میلیارد ریال خبر داد.

سیدمرتضی نیرومند اسکویی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تکمیل واگذاری اراضی صنعتی در فازهای موجود شهرک های صنعتی شهید سلیمی، بعثتو بناب با توجه به پیگیری و استقبال سرمایه گذاران وصنعتگران، اظهار کرد: فاز توسعه این شهرک ها و نواحی صنعتی در مرحله اول با مساحت 652 هکتار و هزینه کرد بالغ بر 1409 میلیارد ریال اجرا می شود.

وی گفت: در سال های اخیر مهم ترین مشکل برای سرمایه گذاران استان، نبود زمین صنعتی بود که بعد از سال ها، توسعه 100 هکتاری با هزینه بالغ بر 209 میلیارد ریال برای شهرک صنعتی بناب فراهم شده و این زمین ها آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی با اشاره به وجود بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور در استان، افزود: شهرک صنعتی بعثت در فاز توسعه 130 هکتار شروع به واگذاری کرده است که تا امروز برای این شهرک صنعتی 889 میلیارد هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واگذاری اراضی صنعتی در فاز توسعه شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی

آغاز واگذاری اراضی صنعتی در فاز توسعه شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی