مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-28اجتماعي

شهردار تهران: کارخانه نوآوری در شهرری احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، به دنبال شناسایی نخبگان محلات از طریق برگزاری جشنواره ها در سطح محلات است تا بدین وسیله افراد مستعد شناسایی شوند و در تصمیم سازی های شهری دخیل شوند.

شهردار تهران در ادامه بیان کرد: در بحث مدیریت شهری، هویت مناطق و محلات از اولویت ویژه برخوردار است لذا باید تصمیم سازی ها از کف محلات و با تصمیم مستقیم نخبگان انجام شود.

زاکانی با اشاره به ایجاد کانون های اندیشه ورز در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران، افزود: نخبگان محلات پس از شناسایی برای ایده پردازی در سطح کلان شهر تهران در کانون های اندیشه ورز ساماندهی می شوند.

وی با تاکید براینکه هم اکنون کلان شهر تهران تشنه هویت ایرانی، اسلامی، تشنه عدالت اجتماعی و کوتاهی فاصله جنوب تا شمال، تشنه محبت و سایر مولفه های شهر سرزنده است، تصریح کرد: مناطق 22 گانه شهر تهران مانند پل های یک بوستان هستند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند که باید توسط شهرداری و همکاری نخبگان شناسایی و به کار گرفته شوند.

شهردار تهران تاکید کرد: نقطه تغییر و تحول کلان شهر تهران در دوره مدیریت شهری از جنوب آن آغاز می شود و تحولات سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری را مردم شاهد خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران: کارخانه نوآوری در شهرری احداث می شود

شهردار تهران: کارخانه نوآوری در شهرری احداث می شود