مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-28حوادث

پرسه مرگ در جاده لارستان_جهرم و مسوولانی که در خواب عمیق هستند


محورلارستان_ جهرم معروف به جاده مرگ، بطور روزانه جان هموطنان بی گناه را می گیرد و فقط سال هاست که وعده دوبانده سازی آن از سمت مسئولان ریز و درشت منطقه ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان،روزی نیست که در محور لارستان_جهرم سخن از مرگ و قربانی و صدای آژیرهای آتش نشانی، هلال احمر، خانواده هایی شاهد پرپر شدن جوانان خود در این جاده باشند تا تلنگری برای اقدام عملی صورت بگیرد و این مرگها مسوولان را از خواب غفلت بیدار کند و دوران اعتبارات قطره چکانی پایان یابد.

بنا به اعلام اخبار جداگانه از سوی ارگان های خدمات رسان آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر شهرستان های لارستان و خنج، طی دو روز اخیر 4 حادثه وحشتناک و مرگبار در محور لارستان_جهرم رقم خورده که متأسفانه 8 فوتی و 15 مصدوم به همراه داشته است.

 بسیار شوربختانه آنکه در یکی از حادثه ها در میان فوتی ها 2 کودک وجود داشته و در تصادف دیگری نیز راننده در میان شعله های آتش جان سپرده است.

آمارها اگر چه در حد اعداد قربانی ها و هجی کردن حروف و کلمات مرگ، حریق، قربانی، تصادف و جاده منتشر و خوانده می شود  اما در هر آمار هزاران زخم کهنه و انبوه اندوه و مصیبت هایی که دل داغ دیدگان را شرحه شرحه کرده نهفته است، مسافران این جاده ها به جای خاطرات شیرین خاطرات تلخ سفر را با خود به همراه دارند و در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسه مرگ در جاده لارستان_جهرم و مسوولانی که در خواب عمیق هستند

پرسه مرگ در جاده لارستان_جهرم و مسوولانی که در خواب عمیق هستند