مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-28اقتصادي

تنش فرانسه و بریتانیا بر سر مجوز ماهیگیری؛ کار به توقیف کشتی رسید


بریتانیا در حال حاضر با کمبود نیروی کار و افزایش قیمت انرژی در آستانه کریسمس مواجه است و تهدیدهای فرانسه به وخامت اقتصاد بریتانیا دامن می زند.

- تنش فرانسه و بریتانیا بر سر مجوز ماهیگیری؛ کار به توقیف کشتی رسید بریتانیا در حال حاضر با کمبود نیروی کار و افزایش قیمت انرژی در آستانه کریسمس مواجه است و تهدیدهای فرانسه به وخامت اقتصاد بریتانیا دامن می زند.

درگیری بین دو کشور فرانسه و بریتانیا بر سر مجوزهای لازم برای ماهیگیری افزایش یافته است و کار به توقیف و جریمه دو کشتی بریتانیایی رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، بریتانیا در اوایل ماه مهر، مجوز بسیاری از قایق و کشتی های ماهیگیری فرانسه برای کار در آب های منطقه جرسی از مجموعه جزایره کانال را رد کرد.

این تصمیم خشم شدید فرانسه را در پی داشت.

بریتانیا مدعی است که 1700 کشتی از کشورهای اتحادیه اروپا برای ماهیگیری در آب های انگلیس مجوز گرفته اند و 98 درصد از درخواست ها برای مجوز ماهیگیری پذیرفته شده بود.

با این حال، وزیر امور دریایی فرانسه، انگلیس را به اشاعه اطلاعات نادرست متهم می کند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از وزیر امور اروپایی فرانسه نوشت: کشورش رویکردی بدون مدارا در قبال سیاست بریتانیا اتخاذ خواهد کرد و در اقدامی تلافی جویانه و دسترسی تمام کشتی های بریتانیا به آب های فرانسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش فرانسه و بریتانیا بر سر مجوز ماهیگیری؛ کار به توقیف کشتی رسید

تنش فرانسه و بریتانیا بر سر مجوز ماهیگیری؛ کار به توقیف کشتی رسید