مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:352021-10-28اقتصادي

قم جزو استان های پیشتاز در رعایت نرخ مصوب کالاست


استاندار قم با اشاره به پیشتازی این استان در رعایت نرخ مصوب کالاها، بر ضرورت پیگیری جذب اعتبارات ملی توسط دستگاه های اجرایی استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سالن کرامت استانداری با بیان بخشی از  سیاست های تنظیم بازار در استان اظهار کرد: قم دارای غیررسمی هستیم که البته لازم است تا وزارتخانه های ذیربط ورود جدی به این موضوع داشته باشند.

وی اضافه کرد: ضروری است تا وزارتخانه های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و برخی دیگر از وزارتخانه ها، به هماهنگی و وحدت رویه در زمینه نرخ مصوب برسند تا ضمانت های اجرایی نیز در اجرای این قانون دیده شود.

وی سپس به سفرهای استانی رییس جمهور و تخصیص برخی اعتبارات برای پروژه های نیمه تمام در این سفرها توجه داد و گفت: دستگاه های اجرایی استان باید آمادگی لازم را برای سفر احتمالی رییس جمهوری به قم داشته باشند و در عین حال برای جذب اعتبارات در سفر مقامات ملی تلاش کنند.

استاندار قم همچنین از معاونان هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی خود خواست تا جلساتی تخصصی با دست اندرکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار و پروژه های نیمه تمام و طرح هایی که امکان تصویب در سفر استانی دارند احصا کنند تا از ظرفیت این سفرها به خوبی استفاده شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم جزو استان های پیشتاز در رعایت نرخ مصوب کالاست

قم جزو استان های پیشتاز در رعایت نرخ مصوب کالاست