مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:152021-10-28اجتماعي

مسابقات آزمایشگاهی توانایی معلمان را بهبود می بخشد


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات آزمایشگاهی توانایی های معلمان را بهبود می بخشد و به عنوان بستری مناسب برای توسعه شایستگی های معلمان به حساب می آید.

- علیرضا کمریی پنج شنبه 6 آبانماه در ارتباط برخط با آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی کشور در شیراز بیان کرد: این موضوع کاملاً پذیرفته شده است که کسی که فاقد کمال باشد و خود از شایستگی بهره نبرده باشد، نمی تواند مطیع کمال باشد و سبب ایجاد شایستگی در دانش آموزان شود.

او که معتقد است مسابقات آزمایشگاهی شایستگی های حرفه ای معلمان راعینیت می بخشد و آن را در کانون توجه نظام آموزشی قرار می دهد، افزود: شایستگی باید قادر باشند که انگیزه دانش آموزان را برای ورود به عرصه های علمی تحریک و یادگیری پایدار و عمیق بوجود آورد و دانش آموزان را درگیر موضوعات یادگیری کند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: شایستگی ها باید حیطه های بالاتری از درک و فهم و فراتر از حیطه های شناختی را به دنبال داشته باشند و دانش آموزان را وارد سطوحی بالاتر از یادگیری مانند ترکیب و ارزشیابی کنند.

کمریی افزود: در مسیر خلق، موقعیت هایی ارزشمند تلقی می شود که فهم عمیقی از حقیقت علم را دردانش آموزان به دنبال داشته باشد، فرصت های کشف و شهود علمی را پدید بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات آزمایشگاهی توانایی معلمان را بهبود می بخشد

مسابقات آزمایشگاهی توانایی معلمان را بهبود می بخشد