مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 14:252021-10-28اقتصادي

نخستین نشست شورای عالی اشتغال دولت سیزدهم به ریاست رییسی برگزارشد


نخستین نشست شورای عالی اشتغال دولت سیزدهم به ریاست رییس جمهور با 20 مصوبه از جمله هدایت تسهیلات و نقدینگی به اشتغال برگزار شد.

- ، هشتاد و یکمین جلسه شورای عالی اشتغال که نخستین نشست این شورا در دولت سیزدهم است، عصر امروز پنجشنبه 6 آبان به ریاست رییس جمهور برگزار شد.

در این نشست 20 مصوبه به تصویب اعضا رسید که شامل ایجاد زیرساخت های اشتغال، حمایت از فعالان اقتصادی، هماهنگی نقش آفرینان عرضه و تقاضای نیروی کار به عنوان مصوبه اول، تعیین وزارتخانه های متولی اشتغال و تعیین رسته های بهره ور و اشتغال زا در هر دستگاه به عنوان مصوبه دوم، انتخاب دستگاه های فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات، صدا و سیما، رسانه ها، وزارت ارشاد و .

به عنوان نهادهای ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی به عنوان مصوبه سوم، تعیین نهادهای انقلابی شامل بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان بسیج مستضعفین و آستان قدس با راهبری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد برنامه های اشتغالزا با اولویت مناطق محروم به عنوان مصوبه چهارم، مکلف شدن کمیته امداد از سال 1401 به عنوان مسئول ایجاد اشتغال اقشار کم درآمد و پنج دهک اول با همراهی وزارت تعاون که منابع مالی و ظرفیت های لازم را برای کمیته امداد فراهم کند به عنوان مصوبه پنجم انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست شورای عالی اشتغال دولت سیزدهم به ریاست رییسی برگزارشد

نخستین نشست شورای عالی اشتغال دولت سیزدهم به ریاست رییسی برگزارشد