مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:552021-10-28سياسي

حضور استاندار در شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس


استاندار فارس با حضور در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان فارس از عملکرد مناسب و به موقع منطقه در فعال سازی مجدد جایگاه ها و سوخت رسانی به مردم درکوتاهترین زمان قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در بازدید از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فارس روند سوخت رسانی بعداز اخلال پیش آمده در بخشی از سامانه هوشمند سوخت را مثبت ارزیابی کرد و فعال سازی مجدد جایگاه های سوخت درکوتاه ترین  زمان ممکن را حاصل تلاش نیروهای انقلابی وجهادی شرکت ملی پخش فرآورد ه های نفتی استان بیان کرد.

اسدالله طاهری مدیر پخش ملی فرآورده های نفتی فارس نیز در این بازدید  با ارائه گزارشی از روند راه اندازی مجدد جایگاه ها در استان گفت: تاکنون بیش از 90 در صد از جایگاه های استان فعال ودر حال ارائه سوخت رسانی به مردم شریف استان می باشند ومشکلی در خصوص تامین و توزیع فرآورده های نفتی در سطح استان وجود ندارد.

وی تشکیل  40 تیم های تخصصی، هماهنگی با مقامات استان و واحدهای صنعت نفت در راستای استفاده از امکانات و نیروها متخصص ،هماهنگی با مالکین جایگاه ها و شرکت های حمل ونقل، آموزش نیروها ،راه انداری کارگاه فعال سازی کارتخوان های  سامانه هوشمند  در ستاد  و نواحی منطقه را از جمله اقدامات موثر منطقه درفعال سازی مجدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور استاندار در شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس

حضور استاندار در شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس