مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:402021-10-28سياسي

سردار جلالی: آمریکا از تقابل نظامی با جمهوری اسلامی در هر شرایطی پرهیز می کند


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دستاوردهای دفاعی ما سبب شده تا آمریکا از تقابل نظامی با جمهوری اسلامی در هر شرایطی پرهیز کند اما آنها در تلاشند تا در جنگ ترکیبی اقدامات خود علیه کشور ما را عملیاتی کنند.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دستاوردهای دفاعی ما سبب شده تا آمریکا از تقابل نظامی با جمهوری اسلامی در هر شرایطی پرهیز کند اما آنها در تلاشند تا در جنگ ترکیبی اقدامات خود علیه کشور ما را عملیاتی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی در دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی با اشاره به برنامه ها و راهبردهای دشمن گفت: تدابیر مقام معظم رهبری و دستاوردهای چشم گیر در حوزه دفاعی سبب شده تا امروز آمریکا از تقابل نظامی به جمهوری اسلامی در هر شرایطی پرهیز کند اما آنها در تلاش هستند تا در یک جنگ ترکیبی مادون جنگ نظامی اقدامات خود را علیه کشور ما عملیاتی کند.

وی با اشاره به اینکه در این جنگ ترکیبی عرصه های دفاعی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، رسانه ای و غیره مورد هدف دشمن قرار دارد؛ تاکید کرد در نهایت دشمن در تلاش است تا سرمایه اجتماعی و حمایت مردمی نظام را تضعیف کند.

جلالی با بیان اینکه ماموریت اصلی پدافند غیرعامل ارتقای تاب آوری ملی کشور است، گفت: ما برای ارتقای بازدارندگی در برابر تهدیدات نوین و ترکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: آمریکا از تقابل نظامی با جمهوری اسلامی در هر شرایطی پرهیز می کند

سردار جلالی: آمریکا از تقابل نظامی با جمهوری اسلامی در هر شرایطی پرهیز می کند