مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:352021-10-28سياسي

تدوین سند دانشگاه اسلامی از اهداف وزارت علوم است


معاون اداری مالی و تامین منابع وزارت علوم گفت : تدوین سند دانشگاه اسلامی از اهداف وزارت علوم است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی خطیبی در  دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان سند دانشگاه اسلامی را از اهم اهداف وزارت علومعنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم در راستای این سند در دانشگاه ها گام برداریم بسیاری از مسائل کشور  مرتفع می شود.

معاون اداری مالی و تامین منابع  در این شرایط بحرانی قدردانی کرد و افزود: ارتباط تنگاتنگ رییس دانشگاه با دفتر امام جمعه پتانسیل و فرصتی مناسب برای تحقق اهداف آموزش عالی  است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در دیدار معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهمترین چالش اصلی کشور را منابع مالی عنوان کرد و اظهار داشت: قدرت و تامین درست و صحیح از منابع امروز بر عهده  معاونان اداری مالی وزارتخانه هاست و باید با تدبیر وبرنامهریزی درست سعی کنند تا از این منابع به نحو احسن استفاده کنند.

امام جمعه کاشان دوره مدیریت در این شرایط خاص و تحریم را بسیار سخت و طاقت برسا برای مدیران عنوان کرد و افزود: دوره مدیریتی پل صراط است و لغزندگی زیادی دارد و مسؤولان باید برای رفع نیازهای مردم کمر همت ببندند.

انتهای پیام/63123/ج/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند دانشگاه اسلامی از اهداف وزارت علوم است

تدوین سند دانشگاه اسلامی از اهداف وزارت علوم است