مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:152021-10-28اجتماعي

آسمان تهران فردا شب ابری و بارانی است/ فعالیت سامانه بارشی در بخش هایی از کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در شمال غرب و غرب کشور در استان های کردستان، - معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا با گذر موج کم دامنه تراز میانی بارش در نیمه غربی کشور افزایش می یابد و بیشینه بارش ها در استان های ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان، غرب همدان و شمال خوزستان با احتمال وزش باد شدید خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در شمال غرب و غرب کشور در استان های کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد داریم.

وی افزود: روز آینده با گذر موج کم دامنه تراز میانی گستره و شدت بارش ها در نیمه غربی کشور افزایش می یابد و بیشینه مقدار بارش فردا در استان های ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان، غرب همدان و شمال خوزستان با احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا بارش ها با شدت کمتر در دامنه های البرز مرکزی در استان های البرز، تهران و قزوین پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان تهران فردا شب ابری و بارانی است/ فعالیت سامانه بارشی در بخش هایی از کشور

آسمان تهران فردا شب ابری و بارانی است/ فعالیت سامانه بارشی در بخش هایی از کشور