مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-28حوادث

واژگونی یک سواری در جهرم با یک فوتی و 6 مصدوم


سرپرست مرکز اورژانس 115 شهرستان زرین دشت از واژگونی خودرو سواری پژو 405 در جاده دبیران به جهرم خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر فوت و 6 نفر مصدوم شدند.

- ایسنا/فارس سرپرست مرکز اورژانس 115 شهرستان زرین دشت از واژگونی خودرو سواری پژو 405 در جاده دبیران به جهرم خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر فوت و 6 نفر مصدوم شدند.

عمار خادمی پنج شنبه 6 آبان در گفت وگو با خبرنگاران گفت: وقوع یک حادثه رانندگی ساعت 4 و 45 دقیقه صبح امروز توسط مردم به مرکز ارژانس اعلام شد.

خادمی با بیان اینکه به دلیل تعداد سرنشینان خودرو، سه دستگاه آمبولانس از زرین دشت و جهرم به محل اعزام شد، گفت: نیروها پس از تریاژ و ارزیابی اولیه و انجام اقدامات درمانی لازم، سه مصدوم را به بیمارستان پیمانیه جهرم و سه مصدوم را به بیمارستان زرین دشت منتقل کردند.

سرپرست مرکز اورژانس 115 شهرستان زرین دشت خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو به دلیل شدت مکانیسم آسیب در صحنه حادثه فوت کرده و برای سیر مراحل قانونی تحویل عوامل محترم پلیس شد.

خادمی از مردم و رانندگان وسایل نقلیه تقاضا کرد تا قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رعایت و در صورت عدم تمرکز وخواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند تا شاهد چنین حادثه های دلخراشی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی یک سواری در جهرم با یک فوتی و 6 مصدوم

واژگونی یک سواری در جهرم با یک فوتی و 6 مصدوم