مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-28حوادث

کشف 96کیلوگرم مواد مخدر در مشهد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی طی دو مرحله عملیات موفق به کشف 96کیلوگرم مواد مخدر در مشهد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهدی سلمانیان اظهار کرد: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق 2محموله مواد افیونی به مشهد دست یافتند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی افزود: پلیس در مرحله اول این عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضایی، خانه ای مسکونی در منطقه گل شهر را مورد بازرسی قرار داد و با دستگیری یک متهم 67کیلو حشیش و 2کیلو تریاک کشف کرد.

وی گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاتک نهایی خود خودروی سواری پژو207 حامل مواد مخدر را در بزرگراه مشهد - چناران تحت تعقیب قرار دادند.

سلمانیان افزود: در عملیات تعقیب و گریز ماموران انتظامی با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند و متهم که بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد قصد فرار داشت مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 96کیلوگرم مواد مخدر در مشهد

کشف 96کیلوگرم مواد مخدر در مشهد