مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-28ورزشي

اوجاقی: پس از قطعی شدن حضورم در ورزش تهران، از ووشو کنار خواهم رفت


سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: پس از قطعی شدن حضورم در سازمان ورزش تهران، دیگر با فدراسیون ووشو همکاری نخواهم داشت.

- سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: پس از قطعی شدن حضورم در سازمان ورزش تهران، دیگر با فدراسیون ووشو همکاری نخواهم داشت.

حسین اوجاقی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که تلاش خواهم کرد که وضعیت بهتری در ورزش تهران ایجاد شود، اظهار کرد: با توجه به این که مدت کوتاهی است که به عنوان سرپرست سازمان ورزش تهران کار خود را آغاز کرده ام، پیام های مثبت زیادی مبنی بر حضور یک فرد ورزشی در راس کار ورزش تهران دریافت کردم که این پیام ها وظیفه من را سنگین می کند و سبب می شود تا برای بهتر شدن وضعیت ورزش تهران بیشتر تلاش کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که در حال حاضر سرمربی و نایب رییس فدراسیون ووشو هستید، آیا حضور شما به عنوان سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران به منزله دوشغله بودن محسوب نمی شود، افزود: چون در سازمان ورزش شهرداری تهران سرپرست هستم و حکم مدیر عاملی زده نشده، حضور من در ووشو دوشغله محسوب نمی شود.

از سوی دیگر من در مسابقات جهانی 2019 شانگهای چین سرمربی بودم و در آن زمان تیم به عنوان قهرمانی دست یافت، از آن زمان تاکنون به دلیل کرونا چون هیچ اردو و مسابقه ای برگزار نشده، دیگر سرمربی نبودم و اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوجاقی: پس از قطعی شدن حضورم در ورزش تهران، از ووشو کنار خواهم رفت

اوجاقی: پس از قطعی شدن حضورم در ورزش تهران، از ووشو کنار خواهم رفت