مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:302021-10-28اجتماعي

سواحل استان بوشهر متلاطم است/ احتمال وقوع رگبار پراکنده باران


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با پیش بینی احتمال وقوع رگبار پراکنده باران در استان گفت: سواحل استان بوشهر متلاطم است.

- اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از اواخر وقت امروز به تدریج سرعت وزش بادهای جنوبی روی دریا افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: با تداوم وزش وزش بادهای جنوبی روی دریا تا روز شنبه، دریا به تناوب در قسمت های شمالی و مرکزی استان تا حدودی مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی این مدت با افزایش پوشش ابر در برخی از نقاط روی دریا و سطح استان، احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی به صورت تندباد لحظه ای و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، طی ساعاتی افزایش ابر و در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد.

در پاره ای از نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 8 تا 32 گاهی تا 40 کیلومتر در ساعت و از فردا در قسمت های شمالی و مرکزی 12 تا 38 گاهی بیش از 44 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر، فردا در سواحل شمالی و مرکزی 60 تا 120 و در فراساحل گاهی بیش از 150 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل استان بوشهر متلاطم است/ احتمال وقوع رگبار پراکنده باران

سواحل استان بوشهر متلاطم است/ احتمال وقوع رگبار پراکنده باران