مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 09:002021-10-28سياسي

محرومیت های شمال استان بوشهر رفع شود/ لزوم توجه به نیازهای مردم


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به محرومیت های شمال استان اشاره کرد و گفت: مسئولین توجه بیشتری به شمال استان بوشهر داشته باشند.

- ، عبدالکریم جمیری صبح پنجشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندر ریگ با بیان اینکه توجه لازم به مشکلات شمال استان بوشهر صورت نگرفته است اظهار داشت: شمال استان در حوزه زیرساختی کارهای اساسی انجام نشده و نیاز به توجه بیشتری از سوی مسئولین ملی و استانی دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تلاشمان بر این بوده که نگرش مسئولین کشوری و استانی به این منطقه تغییر کند و اتفاقات جدیدی برای توسعه و پیشرفت آن رقم بخورد.

وی ادامه داد: با تلاش هایی که صورت گرفته داریم نتایج خوبی می گیریم، از سرمایه گذاران بزرگی دعوت کرده ایم که در حوزه گناوه و دیلم سرمایه گذاری کنند.

جمیری خاطرنشان کرد: در حوزه فولاد سرمایه گذاری خوبی صورت گرفته است و سرمایه گذاری های بهتری هم در حوزه های دیگر صورت خواهد گرفت که به توسعه منطقه و افزایش اشتغال جوانان بومی کمک خواهد کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه هایی که در شهر بندر ریگ تعریف شده باید تکمیل شود و برای تخصیص بودجه های موردنیاز آن پیگیری صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت های شمال استان بوشهر رفع شود/ لزوم توجه به نیازهای مردم

محرومیت های شمال استان بوشهر رفع شود/ لزوم توجه به نیازهای مردم