مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-28سياسي

تقاضای خروج قضات از خوزستان بالا است


رییس دادگستری خوزستان با اشاره به تقاضای بالای خروج قضات از خوزستان گفت: نارضایتی کارکنان در خصوص کمبود خدمات رفاهی، معیشتی، درمانی و سایر موارد از دیگر مشکلات دادگستری استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی صبح امروز پنجشنبه ضمن دیدار با رییس قوه قضاییه و قضات خوزستان در اهواز با اشاره به سفر آیت الله شاهرودی به خوزستان در سال 1379 اظهار کرد: این سفر آخرین سفر هیئتی بود که به این شکل وارد استان شد و پس از گذشت 20 سال حضور این هیئت قضایی در خوزستان به ریاست اژه ای تقریباً بی نظیر است.

رییس دادگستری خوزستان ادامه داد: ما در خوزستان حضور رییس قوه قضاییه، هیئت همراه و اعضای شورای عالی قضایی کشور را به غنیمت می شماریم و امیدواریم تا منشأ خیروبرکت برای مردم و استان باشد.

وی افزود: تقویت و تکریم نهاد مقدسی مثل قوه قضاییه که ارائه کننده عدل و داد در جامعه اسلامی است می تواند با به کارگیری جوانان عالم و متعهد، هدف ذات اقدس الهی و انبیا را که برقراری عدل در جامعه اسلامی است، محقق کند.

رییس دادگستری خوزستان تصریح کرد: در مدت بیش از دو سال اخیر تمام خود را برای بهبود وضعیت ارتقا جایگاه دادگستری استان به کار بسته ام تا با روحیه تعاون و رعایتِ شأن کارکنان بر اساس موازین شرعی و قانونی بتوانیم وظایف خود را اجرایی کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای خروج قضات از خوزستان بالا است

تقاضای خروج قضات از خوزستان بالا است