مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-28اقتصادي

95 درصد جایگاه های سوخت همدان فعال شدند


استاندار همدان با بیان اینکه در حال حاضر 95 درصد جایگاه های سوخت استان فعال هستند گفت: تلاش بر این است تا صبح فردا همه جایگاه ها، آنلاین شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه در شرکت پخش فرآورده های نفتی استان 96 جایگاه داریم اظهار کرد: 69 جایگاه گفت: نباید شاهد خروج سرمایه گذار از استان باشیم بلکه باید با جذب آنها به سوی مسیر تولیدی مشخصی حرکت کنیم.

قاسمی فرزاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید شیوه های کشاورزی سنتی را به سمت شیوه نوین آبیاری هدایت کرد گفت: در این زمینه روند کار سرعت لازم را ندارد.

وی تأکید کرد: با توجه به ریل گذاری هایی که انجام شده، سرعت این کار باید افزایش پیدا کند چراکه اگر در این مسیر پیش نرویم کشاورزی ما دچار اخلال می شود.

استاندار همدان با بیان اینکه بودجه ها عملیاتی است و 85 درصد بودجه در اختیار وزیر قرار دارد گفت: مدیران باید با پویایی به دنبال جذب اعتبار باشند.

وی تقویت جایگاه مدیران را بر اساس توانمندی آنها دانست و گفت: مدیران جز این راه به دنبال تمسک و دست آویز قرار دادن این و آن برای تقویت جایگاه خود نباشند.

قاسمی فرزاد ملاک ارزیابی را کار و توانمندی دانست نه ارتباطات شخصی اظهار کرد: مدیران باید با اقدام جهادی با بدنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد جایگاه های سوخت همدان فعال شدند

95 درصد جایگاه های سوخت همدان فعال شدند