مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-28سياسي

3 خانه خلاق و نوآوری تخصصی در تهران افتتاح می شود


سه خانه خلاق و نوآوری تخصصی با هدف تقویت زیست بوم صنایع فرهنگی و خلاق و کمک به تسهیل و تسریع شکل گیری شرکت های خلاق با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح می شود.

- سه خانه خلاق و نوآوری تخصصی با هدف تقویت زیست بوم صنایع فرهنگی و خلاق و کمک به تسهیل و تسریع شکل گیری شرکت های خلاق با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز کرمی، رییس ستاد اجرایی سازی سند ملی فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق با اشاره به این که این خانه های خلاق و نوآوری با هدف جذب ایده های خلاقانه برای ایجاد کسب و کار و تجاری سازی محصولات و صنایع فرهنگی و شکل گیری شرکت های خلاق، افتتاح می شود، ادامه داد: ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق در جهت کمک به توسعه اقتصاد خلاق، حمایت از شکل گیری و توسعه طرح و کسب وکارهای مبتنی بر خلاقیت، نوآوری و فناوری را در دستور کار قرار داده است.

دبیر ستاد فناوری های نرم وتوسعه صنایع خلاق به حمایت از ایجاد و توسعه زیرساخت های توسعه دهنده صنایع خلاق اشاره کرد و افزود: این سه خانه خلاق و نوآوری، روز شنبه هشتم آبان ماه جاری در چارچوب سیاست ها و اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 خانه خلاق و نوآوری تخصصی در تهران افتتاح می شود

3 خانه خلاق و نوآوری تخصصی در تهران افتتاح می شود