مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-28پزشكي

آخرین وضعیت کرونا در البرز/شمار فوتی ها بازهم دورقمی شد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری در استان، گفت: طی یک روز گذشته 75 البرزی با علائم کرونا در مراکز درمانی بستری شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شهرام صیادی، سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی البرز، پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان، گفت: از دیروز تا امروز 6 آبان 1400، 75 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

این مقام مسؤول یادآور شد: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز 76 هزار و 62  نفر است.

وی افزود: در حال حاضر  تعداد 547 نفر در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای 253 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است.

صیادی در بخش دیگری از ارائه آمار یک روز گذشته کرونا اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 11 بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 6306 نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان ضمن تأکید بر رعایت حداکثری پروتکل های بهشدایت در راستای جلوگیری از آغاز پیک ششم، بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 69 هزار و 206 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونا در البرز/شمار فوتی ها بازهم دورقمی شد

آخرین وضعیت کرونا در البرز/شمار فوتی ها بازهم دورقمی شد