مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:302021-10-28سياسي

جزییات نماز جمعه این هفته تهران/ ابوترابی فرد خطیب این هفته است


نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه خطیب این هفته نماز جمعه تهران حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد خواهد بود، بیان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه تهران پس از 20 ماه وقفه به دلیل پاندمی کرونا در کشور برای دومین هفته متوالی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی با میزبانی دانش آموزان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی نوری با بیان اینکه خطیب این هفته نماز جمعه تهران حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد خواهد بود، بیان کرد: برنامه ی نماز جمعه این هفته در آستانه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، روز نوجوان و 13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز استکبارستیزی است.

از این رو، تمرکز نماز جمعه این هفته به موضوع نوجوانان و دانش آموزان است.

وی افزود: بر همین اساس از تشکل های دانش آموزی کشور دعوت شده که در برگزاری نماز جمعه این هفته مشارکت داشته باشند و دانش آموزان با حضور پرشورشان در بخش های مختلف نماز جمعه حضوری پررنگ خواهند داشت.

نوری همچنین بیان کرد: سرود خوانی دانش آموزان در درب های ورودی، همکاری در بخش های انتظاماتی، موکب داری، عطر افشانی، بخش فرهنگی و کتاب از جمله مجموعه فعالیت های نماز جمعه این هفته است که با مشارکت دانش آموزان برگزار می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نماز جمعه این هفته تهران/ ابوترابی فرد خطیب این هفته است

جزییات نماز جمعه این هفته تهران/ ابوترابی فرد خطیب این هفته است