مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-28سياسي

امیدواریم با صدور حکم شهردار ساوه روند امور مدیریت شهری سرعت بگیرد


امیدواریم با صدور حکم شهردار ساوه روند امور مدیریت شهری سرعت بیشتری به خود بگیرد و تعامل بین شورا و شهرداری در پیشبرد اهداف این شهر تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، احمد حاج امینی پیش از ظهر امروز در جلسه انتخاب شهردار ساوه اظهار کرد: بعد از فراز و نشیب ها و انتخاب ناموفق شهردار در مرحله اول، اعضای شورای شهر بلافاصله برای انتخاب گزینه دیگری دست به کار شدند.

وی افزود: گزینه های جدیدی در این مدت معرفی شدند و بعد از مطرح شدن دیدگاه ها و برنامه های آنها در صحن شورای شهر، ویژگی های آنان مشخص و مقرر شد انتخاب شهردار برای شهر ساوه با دقت بیشتری انجام شود.

رییس شورای شهر ساوه با بیان اینکه حمید حیدری که به عنوان یکی از گزینه ها مطرح بود قبل از رأی گیری انصراف خود را اعلام کرد گفت: در این دوره انتخاب شهردار و در مرحله اول 6 گزینه آقایان مصباحی، غفاری، فرداد، صالحی، مفاخریان و یوسفیان به رأی گذاشته شدند که دو نفر به مرحله پایانی راه یافتند.

حاج امینی تصریح کرد: در مرحله پایانی بین آقایان فرداد و یوسفیان رأی گیری صورت پذیرفت که در پایان آقای یوسفیان با کسب 5 رأی از 9 رأی به عنوان شهردار منتخب برگزیده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله صورت جلسه این انتخابات برای کمیته انطباق و وزارت کشور ارسال می شود گفت: با توجه به اینکه برای شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم با صدور حکم شهردار ساوه روند امور مدیریت شهری سرعت بگیرد

امیدواریم با صدور حکم شهردار ساوه روند امور مدیریت شهری سرعت بگیرد