مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-28سياسي

موسیقی اکثر نوحه های دهه 90 آواز دشتی است/ نوحه های امروز انسجام ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه از سلسله جلسات تخصصی نوحه با عنوان دماهنگ از سوی مجمع شاعران اهل بیت(ع) با موضوع بررسی سیمای امام حسین(ع) در نوحه های دهه 90 عصر روز گذشته چهارشنبه پنجم آبان ماه با سخنرانی مهدی امین فروغی، - سید مهدی حسینی با بیان اینکه اصلی نوحه های امروز انسجام است گفت: آغاز و پایان برخی از نوحه ها یک دست نیست و این یک عیب بزرگ است.

مخاطب در یک نوحه باتوجه به روند آخرش را در بین الحرمین انتظار می کشد اما به یکباره به قتلگاه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه از سلسله جلسات تخصصی نوحه با عنوان دماهنگ از سوی مجمع شاعران اهل بیت(ع) با موضوع بررسی سیمای امام حسین(ع) در نوحه های دهه 90 عصر روز گذشته چهارشنبه پنجم آبان ماه با سخنرانی مهدی امین فروغی، سیدمهدی حسینی، مهدی زنگنه و حجت الاسلام محسن حنیفی و با حضور جمعی از فعالان عرصه نوحه کشور برگزار شد.

بخش اول این نشست را می توانید اینجا بخوانید.

اکثر نوحه های دهه 90 آواز دشتی است در بخش دوم این نشست مهدی زنگنه شاعر و نوحه سرا به موضوع بررسی وجه موسیقی نوحه های دهه 90 پرداخت و اظهارداشت: آیا ارائه تصویری از امام حسین(ع) صرفا با شعر و محتوا محقق می شود آیا موسیقی هم در ارائه تصویر از ایشان نقش و سهمی دارد؟ سیمای امام حسین(ع) به معن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی اکثر نوحه های دهه 90 آواز دشتی است/ نوحه های امروز انسجام ندارد

موسیقی اکثر نوحه های دهه 90 آواز دشتی است/ نوحه های امروز انسجام ندارد