مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-28اقتصادي

آزاد سازی 15 هکتار از اراضی کشاورزی در ساری


فرمانده انتظامی شهرستان ساری از آزاد سازی 15 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان از تصرف زمین خواران خبر داد - ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان ساری از آزاد سازی 15 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان از تصرف زمین خواران خبر داد عبدالله حسن زاده اظهار کرد: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی ، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان ساری به اجرا در آمد .

وی افزود: پس از هماهنگی های قضایی و با همکاری نمایندگان جهاد کشاورزی آن شهرستان زمین های مورد نظر شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی ها و ساختمان های احداث شده در این زمین ها تخریب شد .

حسن زاده تصریح کرد: در این عملیات با تخریب 10 بنای غیر مجاز در زمین های مورد نظر 15هزار متر از اراضی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رهاسازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

وی ارزش زمین های رها سازی شده از چنگ زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 30 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط پرونده قضایی تشکیل و در اختیار مراجع این بخش گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در خاتمه با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، هشدار داد: شهروندان پیش از خرید و یا اقدام به ساخت و ساز بنا حتما از مراجع قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد سازی 15 هکتار از اراضی کشاورزی در ساری

آزاد سازی 15 هکتار از اراضی کشاورزی در ساری