مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:152021-10-28سياسي

عمران کشور با خوزستان پیوند خوره است/ مشکلات برداشته شوند


صنعتگران خوزستان با تمام توان در حال تلاش و تولید برای عمران و آبادانی استان و کشور هستند چون عمران و آبادانی خوزستان در پیوند با عمران و آبادانی کشور است.

- ، صادق خلیلیان صبح امروز پنجشنبه ضمن دیدار با رییس قوه قضاییه، کارآفرینان و صنعتگران خوزستان در سالن امام خامنه ای مجموعه فجر گفت: خوزستان یکی از استان های قطب صنعتی کشور است اما صنایع استان با مسائل و مشکلاتی در حوزه های مختلف مواجه است.

استاندار خوزستان در ادامه تأکید کرد: باید نسبت به رفع این گونه مشکلات تلاش شود از جمله این مشکلات برخی از نواحی و شهرک های صنعت مطالباتی را از شرکت های بالادستی دارند که باید نسبت به پرداخت آنها اقدام شود.

وی افزود: همچنین برخی از صنایع و تولیدکنندگان استان بدهی هایی به تأمین اجتماعی و مالیات دارند که برای آنها مشکل ساز شده است، برخی دیگر از تولیدکنندگان در خوزستان به دلیل مسائلی که در رکود برای آنها به وجود می آید، مشکلاتی با بانک ها دارند که برای حل این مشکلات نیز باید تصمیم گیری شود.

خلیلیان با بیان اینکه بیشتر صنایع خوزستان با قدرت به کار تولید ادامه می دهند و حتی نیاز برخی از دیگر استان های کشور را تأمین می کنند، تصریح کرد: صنعتگران خوزستان با تمام توان در حال تلاش و تولید برای عمران و آبادانی استان و کشور هستند چون عمران و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران کشور با خوزستان پیوند خوره است/ مشکلات برداشته شوند

عمران کشور با خوزستان پیوند خوره است/ مشکلات برداشته شوند