مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-28اقتصادي

مشارکت کارخانجات آرد سازی سیستان و بلوچستان در کشت قراردادی گندم


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان گفت: در صورت تحقق تعهدات کشت قراردادی گندم برای هر دو طرف قرارداد قطعا” برد برد خواهد بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان گفت: در صورت تحقق تعهدات کشت قراردادی گندم برای هر دو طرف قرارداد قطعا” برد برد خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، غلامعلی گنجعلی امروز پنجشنبه در دومین جلسه کشت قراردادی گندم که با حضورمعاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان، رییس انجمن صنفی کارخانجات و تعدادی از مدیران کارخانجات آرد سازی و مدیر شرکت مینو در محل اداره کل غله استان برگزار شد به تفاوت نوع قرارداد محصول گندم با سایر محصولات در خرید قراردادی اشاره کرد و گفت: با توجه به این که قیمت محصول گندم به صورت تضمینی تعیین و خریداری می شود، امکان رقابت و نوسان قیمت در زمان برداشت محصول وجود ندارد و می توان بدون انتظار برای تعیین قیمت در زمان برداشت محصول، قرارداد تنظیم کرد.

گنجعلی بیان کرد: از طرفی برای کشاورز هم این مزیت وجود دارد که محصول تولید شده با کیفیت بهتر و تعیین خریدار از قبل و کاهش حق بیمه اقدام به کشت محصول خواهد کرد.

وی اشاره کرد: این نوع قرارداد بیشتر می تواند به کشاورز کمک کند چرا اکثر کشاورزان ما توان خرید بهترین بذر و یا بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت کارخانجات آرد سازی سیستان و بلوچستان در کشت قراردادی گندم

مشارکت کارخانجات آرد سازی سیستان و بلوچستان در کشت قراردادی گندم