مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-28اقتصادي

اختصاص تسهیلات بانک تجارت برای داخلی سازی تولید به ایران خودرو و ساپکو


در راستای تامین سرمایه در گردش ایران خودرو و زنجیره تامین، تسهیلات شناور به ارزش 25 هزار میلیارد ریال به صورت سالانه در اختیار این خودروساز قرار خواهد گرفت.

- به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم امضای این تفاهم نامه که در محل ساختمان مرکزی بانک تجارت برگزار شد، با تاکید بر نقش اساسی صنعت خودروسازی در اقتصاد کشور، گفت: 13 تا 20 درصد از ارزش افزوده بخش صنعت متعلق به خودروسازی است که در تولید ناخالص داخلی کشور، نقش قابل توجهی ایفا می کند.

وی با اشاره به دستاوردهای ایران خودرو در سال جاری و برنامه های توسعه ای در حال اجرا، عنوان کرد: خودروی تارا جدیدترین محصول ایران خودرو است که نسخه دستی آن به بازار عرضه شده و اتوماتیک آن نیز در روزهای آینده به بازار عرضه خواهد شد.

پروژه هایی نظیر خودروی کراس اوور K125 و گیربکس شش سرعته نیمه اتوماتیک و اتوماتیک نیز از جمله پروژه های در دست اقدام این مجموعه است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه تارا و محصولات آتی این خودروساز به ویژه خودروی کراس اوور K125 که در سال آینده به مرحله تولید انبوه می رسد، با برخورداری از استانداردهای 85 گانه، قابلیت صادرات به کشورهای همسایه و بازارهای اروپایی را دارد، یادآور شد: در شش ماه نخست امسال شاهد رشد 6.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص تسهیلات بانک تجارت برای داخلی سازی تولید به ایران خودرو و ساپکو

اختصاص تسهیلات بانک تجارت برای داخلی سازی تولید به ایران خودرو و ساپکو