مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-28سياسي

پای نمایندگان مجلس اصفهان به حل بحران آلودگی هوا باز شد


پیگیری های مجدد نمایندگان اصفهان در خصوص آلودگی هوای کلان شهر اصفهان از مسئولان کشوری برای شنیدن داد مظلومیت اصفهان از سر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با توجه به سرد شدن هوا و افزایش مصرف گاز، مسئله بحرانی آلودگی هوای کلان شهر اصفهان یکی از اصلی ترین دغدغه ها در طی چند سال اخیر به شمار می آید که پیگیری نمایندگان استان از مسئولان بالادستی در دوره دولت یازدهم و دوازدهم بی نتیجه ماند.

اکنون عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و رییس قوه قضاییه این موضوع را دوباره متذکر شد که در ادامه بخشی از این نامه آمده است: همانگونه که مستحضرید استان اصفهان با استقرار بیش از 10 درصد واحدهای بزرگ و استراتژیک کشور و فعالیت بالغ بر ده هزار واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی به عنوان بزرگ ترین قطب صنعتی کشور مطرح است.

بدیهی است که بارگزاری و استقرار این حجم از فعالیت های صنعتی، معدنی و خدماتی که عمده آن بدون رعایت ملاحظات زیست محیطی صورت گرفته، چالش های دیگری مانند مهاجرت، تمرکز ناموزون جمعیت، توسعه و گسترش غیر اصولی حمل و نقل و … را به همراه داشته است.

در کنار این مسائل عواملی نظیر اقلیم خشک، خشکسالی، توپوگرافی، فرسایش بادی، وارونگی هوا و … شرایط خاص و بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای نمایندگان مجلس اصفهان به حل بحران آلودگی هوا باز شد

پای نمایندگان مجلس اصفهان به حل بحران آلودگی هوا باز شد