مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-28اقتصادي

ابلاغ نشدن تسهیلاتِ زلزلهِ مصوب هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات اعطایی هیئت دولت برای کمک به زلزله زدگان سی سخت به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ نشده است.

-  گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد برای تسریع در روند ساخت و سازها در مناطق زلزله زده شهرستان دنا 50 میلیون تومان برای واحدهای شهری و 40 میلیون تومان برای واحدهای روستایی تصویب شد.

باقری افزود: با وجود ابلاغ این مصوبه از سوی هیئت دولت به بانک مرکزی برای تامین و تخصیص این بانک از ابلاغ آن به کهگیلویه و بویراحمد خودداری می کند.

وی از ارسال نامه بنیاد مسکن کشور به بانک مرکزی برای ابلاغ این تسهیلات خبر داد و اضافه کرد: بانک مرکزی طی نامه ای تسهیلات 50 میلیونی را از امروز ششم آبان تا شنبه 15 آبان به بانک های عامل در استان اعلام خواهد کرد تا ظرف این مدت بعد از تکمیل پرونده پرداخت شود.

  مدیر کل بنیاد مسکن استان ادامه داد: در صورت تخصیص و پرداخت این تسهیلات همه واحدها در مناطق زلزله زده شهرستان دنا تا پایان آبان ماه جاری به اتمام می رسد.

باقری با بیان اینکه بررسی های انجام شده در شهر سی سخت نشان داد حدود 100 واحدکانکسی وجود دارد ادامه داد: افرادی در آن ها زندگی می کنند که واحد مسکونی این افراد در مرحله سقف است و با پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ نشدن تسهیلاتِ زلزلهِ مصوب هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد

ابلاغ نشدن تسهیلاتِ زلزلهِ مصوب هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد