مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-28سياسي

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در اندیکا


مسئول گروه جهادی دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری اردوی جهادی در بخش زلزله زده چلو اندیکا خبر داد و گفت: با توجه به این که شغل اصلی مردم این منطقه دامپروری است، - ایسنا/خوزستان مسئول گروه جهادی دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری اردوی جهادی در بخش زلزله زده چلو اندیکا خبر داد و گفت: با توجه به این که شغل اصلی مردم این منطقه دامپروری است، برای بررسی میدانی و کمک به درمان دام ها، این اردو برگزار شد.

محمدجواد چراغی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی گروه دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز در منطقه زلزله زده اندیکا، اظهار کرد: اردوی جهادی را جهت کمک به مردم منطقه محروم چلو شهرستان اندیکا برگزار کردیم.

با توجه به این که شغل اصلی مردم این منطقه دامپروری است، برای بررسی میدانی و کمک به درمان دام ها، اردوی جهادی دو روزه برگزار شد.

وی افزود: اردوهای جهادی دامپزشکی عمدتا در مناطق دور افتاده و صعب العبور استان برگزار می شود؛ با توجه به این که عمدتا دسترسی به دامپزشک در این مناطق بسیار محدود است، اهمیت برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی دوچندان می شود.

مسئول گروه جهادی دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان گفت: در حال آماده سازی یک اکیپ برای تحت پوشش قرار دادن دیگر مناطق محروم اندیکا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در اندیکا

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در اندیکا