مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-28سياسي

یادواره های شهدا باید تداوم داشته باشد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: مجالس و یادواره های شهدا باید با شکوه و عظمت تدوام باشد.

- ، آیت الله علی خاتمی صبح پنجشنبه در مراسم کنگره 3535 شهید استان در محل مصلای زنجان، با بیان اینکه جنگ چیز خوبی نیست و به خودی خود ویرانی و نابسامانی اقتصادی را به دنبال دارد، گفت: جنگ از هم پاشیدن کانون خانواده و تبعات زیادی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه ایران قبل استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشوری وابسته و استبداد بود، اظهار کرد: امام خمینی(ره)پرچم آزادی را به دست گرفت و امت به دنبال این بزرگوار حرکت کردند و با رشادت های خون شهیدان رژیم طاغوت سرنگون شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امام راحل این خدا مرد بود که به فکر محرومان بود و ویرانی که رژیم دو هزار و 500 ساله طاغوت بر کشور ایجاد کرده بود توسط امام راحل بازسازی و آباد شد.

خاتمی با بیان اینکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی یک هزار و 500 کیلومتر از مرز خاکی و به همان میزان مرز آبی کشورمان مورد تجاوز قرار گرفت، ابراز داشت: صدام با کمک ایادی غربی و شرقی درصد براندازی کشورمان بودند ولی موفق نشدند و با ایثارگری های رزمندگان این توطئه ها برچیده شد.

وی با بیان اینکه جنگ هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ ایران و عراق نبود، گفت: جنگ ایران و عراق جنگ جهانی سوم بود و ژنرال های چند ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره های شهدا باید تداوم داشته باشد

یادواره های شهدا باید تداوم داشته باشد