مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 05:152021-10-28سياسي

شناسایی پیکر شهید «حسین شکراییان» پس از 39 سال


نماینده کمیته جست وجوی در مفقودین همدان از شناسایی پیکر یکی دیگر از شهدای مفقودالجسد استان خبر داد و گفت: پیکر شهید «حسین شکراییان» پس از 39 سال شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بهرام دوست پرست صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی پیکر خاک سپاری شده شهیدجاویدالاثر حسین شکراییان اظهار کرد: بنابر اعلام مسئول معراج الشهدای تهران، پیکر مطهر این شهید چندسال پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین به وطن بازگشت.

وی گفت: از آن جا که همراه شهید مدارک شناسایی نبود این پیکر مطهر در یکی از دانشگاهای اصفهان به عنوان شهید گمنام خاسپاری شد.

نماینده کمیته جست وجوی مفقودین در همدان درباره نحوه شناسایی این شهید معزز ادامه داد: بعداز ارسال نمونه خون پدر و مادر شهید از طریق انجام آزمایش دی.

ان.

ای موجود، پیکر شناسایی شد.

وی افزود: این شهید والامقام از شهدای جاویدالاثر سپاه انصارالحسین(ع) است که در 25 آبان ماه سال 61 در منطقه عملیاتی غرب به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

دوست پرست گفت: خبر شناسایی این شهید گمنام شامگاه چهارشنبه در کنار بارگاه ملکوتی امام  رضا(ع) توسط جهان پهلوان محمدرضا گرایی با حضور جمعی از مسئولان به پدر و مادر و همچنین دیگر اعضای خانواده وی اطلاع داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی پیکر شهید «حسین شکراییان» پس از 39 سال

شناسایی پیکر شهید «حسین شکراییان» پس از 39 سال