مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 01:052021-10-27سياسي

اعلام برنامه های هفته بسیج دانش آموزی/افتتاح چهاردهمین لیگ علمی پایا


رییس سازمان بسیج دانش آموزی به اعلام برنامه های هفته بسیج دانش آموزی پرداخت و اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی با شعار «نوجوانان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب» از هشتم تا سیزدهم آبان ماه برگزار می شود.

- رییس سازمان بسیج دانش آموزی به اعلام برنامه های هفته بسیج دانش آموزی پرداخت و اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی با شعار نوجوانان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب از هشتم تا سیزدهم آبان ماه برگزار می شود.

مجتبی باستان در گفت وگو با ایسنا، افزود: گام دوم انقلاب دارای سه کلید واژه اساسی شامل جوان ، امید و ما می توانیم است و شعار هفته بسیج دانش آموزی نیز بر این اساس انتخاب شد.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی با بیان اینکه از جمله برنامه های هفته بسیج دانش آموزی می توان به برنامه در مسیر اقتدار اشاره کرد که به مناسبت گرامیداشت روز نوجوان و شهادت شهید فهمیده، در جزیره هرمز برگزار می شود گفت: این جزیره 26 شهید دارد که اکثرا آنها دانش آموز هستند.

از دیگر برنامه های ترتیب داده شده با کمک تشکل های دانش آموزی، معرفی جنایت های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در قالب موشن گرافی و کلیپ است که در 20 هزار کانال و گروه بارگذاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته بسیج دانش آموزی/افتتاح چهاردهمین لیگ علمی پایا

اعلام برنامه های هفته بسیج دانش آموزی/افتتاح چهاردهمین لیگ علمی پایا