مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 23:302021-10-27سياسي

دانشنامه امام خمینی (س) منتشر شد


دانشنامه امام خمینی، پس از سال ها تلاش مداوم صدها پژوهشگر، نویسنده، مدیران و مجریان، در سال 1400 منتشر شد.

- پایگاه خبری جماران؛ روح الله صباغی: مجموعه 10 جلدی دانشنامه امام خمینی منتشر و به منابع مرجع کتابخانه تخصصی امام خمینی(س) دفتر قم افزوده شد.

شخصیت جامع امام خمینی برخاسته از ده ها سال تلاش علمی، اجتهادی و اندیشه ورزی در ابعاد اسلام و علوم مختلف عقلی و نقلی است و از سوی دیگر ریشه در تهذیب نفس و سلوک عرفانی و دستیابی به حقایق هستی و دین، از راه سیر عملی دارد.

آنچه بر این جامعیت افزوده، تجربه عمری دراز، ارتباطات گسترده و رهبری نهضت اسلامی تا پیروزی انقلاب و دوران ده ساله پس از پیروزی با همه رویدادهای تلخ و شیرین آن بوده است.

تبیین و تفسیر چنین شخصیتی به مطالعه دست کم یک قرن تاریخ، در کنار شناخت صدها شخصیت که در پیوند با او بوده اند و صدها اثر علمی که به دست او یا درباره او نگاشته شده، نیازمند است.

گاهی اطلاعات و منابع ناقص و یا نامعتبر باعث تحلیل های نادرست از اندیشه و سیره امام شده و گسترش آن باعث بروز انحراف ها و شبهه هایی پیرامون امام و انقلاب می باشد.

پس نیاز بود مجموعه ای تهیه شود تا به بررسی تمام ابعاد شخصیت علمی، سیاسی، اجتماعی و تاریخی امام بپردازد تا بتوان هم شناخت بهتری نسبت به اندیشه ایشان داشت و هم پاسخگوی سؤال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه امام خمینی (س) منتشر شد

دانشنامه امام خمینی (س) منتشر شد