مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 22:252021-10-27ورزشي

کرونا 50 باشگاه ورزشی را تعطیل کرد


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه مجوز فعالیت باشگاه های ورزشی صادر شد, گفت: شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی 50 باشگاه شد.

- غفار امانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:زمانی که کرونا در جهان گسترش یافت و همه چیز را تحت تاثیر قرار داد، ورزش را نیز به رکود کشاند و باشگاه های ورزشی بیشترین زیان را متحمل شدند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از این مشاغل که ردیف مشاغل پرخطر و آسیب زای کرونا قرار دارد باشگاه های ورزشی است، اضافه کرد: در این ایام به توصیه ستاد ملی مبارزه با بیماری به مدت طولانی تعطیل شده است و ضرر و زیان مادی به مربیان می زند.

وی اظهار داشت: از مهمترین پیامدهای تعطیلی باشگاه های ورزشی، بیکاری، از دست دادن شغل و درآمد از بعد اقتصادی و از بین رفتن یک نهاد آموزشی پویا در جامعه است.

امانی با اشاره به تعطیلی 50 باشگاه ورزشی در زنجان گفت: با این حال تسهیلات حمایتی برای باشگاه ها در نظر گرفته شده و در این رابطه 377 پرونده هم تشکیل شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مبلغ کلی این میزان پرونده، 14 میلیارد و 533 میلیون تومان بود که تا به امروز 9 میلیارد و 179 میلیون تومان پرداخت و برای 412 نفر اشتغالزایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 50 باشگاه ورزشی را تعطیل کرد

کرونا 50 باشگاه ورزشی را تعطیل کرد