مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:402021-10-27سياسي

بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به گزارش ناعادلانه و سیاسی گزارشگر ویژه ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازغیرحرفه ای، - ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای گزارش اخیر گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران را ناعادلانه و سیاسی توصیف کرد و آن را مردود دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازغیرحرفه ای، ناعادلانه و سیاسی گزارشگر ویژه به کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالیستاد حقوق بشر ارائه گزارش وضعیت حقوق بشر ایران توسط جاوید رحمان، بدون در نظر گرفتن واقعیات موجود و مبتنی بر نگرشی غیرحرفه ای، ناعادلانه و سیاسی را مردود دانسته و قویاً محکوم می نماید.

امروز، استفاده ابزاری از حقوق بشر توسط کشور های مدعی غربی و آمریکایی بر مردم جهان آشکار گردیده است و چنین رفتار سیاسی را ناقض واقعی حقوق بشر می دانند.

1- ستاد حقوق بشر، انتصاب گزارشگر ویژه برای جمهوری اسلامی ایران را یک طرح ناعادلانه و با انگیزه سیاسی توسط کشور های غربی به ویژه یکی از ناقض ترین آن ها در حقوق بشر، یعنی کانادا و در راستای نگاهی مغرضانه علیه ملّت ایران دانسته و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به گزارش ناعادلانه و سیاسی گزارشگر ویژه ایران

بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به گزارش ناعادلانه و سیاسی گزارشگر ویژه ایران