مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-27سياسي

روحانیت در ترویج تزکیه و مکارم اخلاقی نقش اساسی دارند


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نبی مکرم اسلام کامل ترین تالی آیات قرآن است، گفت: امروز نقش تزکیه طلاب کم شده است این در حالی است که روحانیت در ترویج تزکیه و مکارم اخلاقی نقش اساسی دارند.

- ایسنا/لرستان عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نبی مکرم اسلام کامل ترین تالی آیات قرآن است، گفت: امروز نقش تزکیه طلاب کم شده است این در حالی است که روحانیت در ترویج تزکیه و مکارم اخلاقی نقش اساسی دارند.

آیت الله احمد مبلغی، امروز پنجم آبان ماه، در نشست مجازی راهبرد تأثیرگذاری حوزه علمیه خواهران در ارتقای اخلاق و معنویت آحاد جامعه با بیان اینکه ظهور و تولد بشر با انبیا و نبوت شکل گرفته و این خط نبوت به حضرت ابراهیم(ع) رسیده و کمال یافتگی پیدا کرده سپس نبی مکرم اسلام ظرفیت اکمل و اشرف نبوت را ایجاد کرده است، اظهار کرد: اهل بیت(ع) راه نبوت را با سطحی عالمانه، معصومانه و بدون خطا به جامعه منعکس کردند و بعد در درجه آخر علما و روحانیت ادامه دهنده مسیر نبوت البته به شکل غیرمعصومانه هستند.

وی با بیان اینکه علما و روحانیت، جانشینان انبیا هستند و هر چند وظایف آنان در سطح و سیره انبیا نیست، اما در مسیر انبیا هستند، بر لزوم الگوگیری و شناخت وظایف نبی مکرم اسلام و عمل به آن از سوی روحانیت تأکید کرد و ادامه داد: وظایف پیامبر(ص) در آیات قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت در ترویج تزکیه و مکارم اخلاقی نقش اساسی دارند

روحانیت در ترویج تزکیه و مکارم اخلاقی نقش اساسی دارند