مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-27سياسي

عیب پوشی و احترام متقابل، رمز تداوم زندگی زناشویی


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان عمل به معروف های دینی را لازمه زندگی مطلوب زناشویی دانست و گفت: احترام و محبت متقابل و عیب پوشی موجب تداوم زندگی زناشویی می شود.

- ایسنا/لرستان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان عمل به معروف های دینی را لازمه زندگی مطلوب زناشویی دانست و گفت: احترام و محبت متقابل و عیب پوشی موجب تداوم زندگی زناشویی می شود.

حجت الاسلام رضا حقیان، در نشست تخصصی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با موضوع جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در خانواده ویژه خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان، ضمن تشریح شرایط امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و خانواده، اظهار کرد: زندگی تکنیک ها و مهارت هایی دارد که بدون فراگرفتن آنها نمی توانیم خانواده و زندگی سعادتمندانه ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: زندگی امروز را می توان به رانندگی تشبیه کرد، در جاهایی نباید با سرعت برویم و در بعضی جاها باید سرعت و دقت لازم را داشته باشیم، اگر اصول زندگی به مانند اصول راهنمایی و رانندگی در زندگی انسان پیاده شود، زندگی سعادتمندی خواهد داشت و ثمره آن فرزندانی ارزشمند خواهد بود.

حقیان بیان کرد: در کشورهایی مانند ژاپن پیشرفت هایی در این زمینه داشتند، که ما کمتر از این پیشرفت ها استفاده کردیم، در ژاپن گواهی نامه ازدواج صادر می شود یعن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیب پوشی و احترام متقابل، رمز تداوم زندگی زناشویی

عیب پوشی و احترام متقابل، رمز تداوم زندگی زناشویی