مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:152021-10-27سياسي

کتاب عکس «خواهر خورشید» به موزه فاطمی اهدا شد


کتاب عکس «خواهر خورشید» توسط تهیه کننده این کتاب امیر حسامی نژاد، به موزه حرم مطهر حضرت معصومه(س) اهدا کرد.

- امیر حسامی نژاد، عکاس قمی کتاب عکس خواهر خورشید که شامل مجموعه عکس های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها می شود را به موزه آستان مقدس فاطمی اهدا کرد.

وی در حاشیه این اهدا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این اولین کتاب عکس حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها است که در 216 صفحه در قطع خشتی به صورت نفیس با جلد سخت و جعبه توسط انتشارات نقش چاپ شده است.

این عکاس قمی افزود: این کتاب پنج بخش اصلی دارد که شامل بخش های صحن و سرا، ضریح و رواق های داخلی، گنبد و بارگاه، زائران و مراسمات حرم مطهر و عکس های قدیمی می شود و در بخش عکس های قدیمی سعی کرده ام عکس های کمتر دیده شده و یا دیده نشده را در این کتاب منتشر کنم که قابلیت استناد تاریخی داشته باشد.

وی ادامه داد: این کتاب حاصل 15 سال عکاسی بنده از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها است و قدیمی ترین عکس این کتاب مربوط به پرده برداری از گنبد مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در 17 ربیع الاول سال 1384 بوده و امیدوارم مورد قبول حضرت واقع شود.

حسامی نژاد گفت: این کتاب شامل 222 عکس جدید از سال 1384 تا 1399 و 49عکس قدیمی است و توضیحات هر عکس به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در زیر هر عکس نوشته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب عکس «خواهر خورشید» به موزه فاطمی اهدا شد

کتاب عکس «خواهر خورشید» به موزه فاطمی اهدا شد