مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:102021-10-27سياسي

کرونا خدمات راه دور بیمه را سرعت بخشیده و عملیاتی کرده است


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان اداره کل بیمه سلامت لرستان از پشتیبانی جهادی این اداره کل از کادر درمان خبر داد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان اداره کل بیمه سلامت لرستان از پشتیبانی جهادی این اداره کل از کادر درمان خبر داد.

مهرداد ویسکرمی، امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل بیمه سلامت لرستان، اظهار کرد: اداره کل بیمه سلامت استان در ایام کرونا همواره با پرداخت به موقع هزینه ها پشتیبان کادر درمان بوده است.

وی ادامه داد: از زحمات همه کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان با وجود تعداد کم نیرو و امکانات کم، خدمات ارزشمندی در استان صورت گرفته است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با تلاش کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان روند کار رو به جلو است و فرهنگ بیمه که یکی از دستاوردهای مهم بشریست به خوبی در حال اجراست.

ویسکرمی اظهار کرد: یکی از معضلات و دغدغه های ما پرداخت هزینه به دانشگاه علوم پزشکی بوده که با تلاش شبانه روزی همکاران اداره کل بیمه سلامت استان در حال حاضر پرداخت هزینه ها به روز شده که جای تقدیر و تشکر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا خدمات راه دور بیمه را سرعت بخشیده و عملیاتی کرده است

کرونا خدمات راه دور بیمه را سرعت بخشیده و عملیاتی کرده است