مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:002021-10-27سياسي

باید تمامی ظرفیت های صنایع دستی کشور را در البرز شاهد باشیم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: در حوزه صنایع دستی و گردشگری قطعاً باید تمامی ظرفیت های صنایع دستی کشور را در البرز شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جهانگیر شاهمرادی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و گردشگری استان های البرز و قزوین که در پارک ملی ایران کوچک کرج برگزار شد، اظهار کرد: از اتاق های بازرگانی البرز و قزوین و ادارات کل میراث فرهنگی دو استان و تمامی دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه و افراد فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی که در این نمایشگاه شرکت کرده اند و در مدت کوتاهی توانستند آن را آماده میزبانی مردم کنند، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: انتخاب نام ایران کوچک برای البرز بدان معناست که این استان عصاره تمام دیدنی ها، پتانسیل ها و توانمندی های کل کشور باید باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز بیان کرد: در حوزه صنایع دستی و گردشگری قطعاً باید تمامی ظرفیت های صنایع دستی کشور را در البرز شاهد باشیم به گونه ای که مهمانان از هر نقطه از کشور که وارد البرز شدند، بتواند نمونه ای از صنایع دستی استان خود را در اینجا مشاهده کند و در کنار آن با صنایع دستی دیگر نقاط کشور هم آشنا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تمامی ظرفیت های صنایع دستی کشور را در البرز شاهد باشیم

باید تمامی ظرفیت های صنایع دستی کشور را در البرز شاهد باشیم