مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:552021-10-27سياسي

4 تعاونی برتر ملی هرمزگان معرفی و تجلیل شدند


4 تعاونی برتر ملی هرمزگان که توانسته اند ارزیابی های کشوری به عنوان تعاونی برتر انتخاب شوند، با حضور نماینده ولی فقیه در استان تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  4 تعاونی برتر ملی که حائز رتبه های برتر در جشنواره تعاونی های برتر کشور شده بودند، در مراسمی با حضور حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان معرفی و تجلیل شدند.

تعاونی مروارید شکیل قشم، تعاونی مصرف کارکنان گمرک قشم، تعاونی گل بار رنگین طبل قشم و تعاونی نیک داران کیمیای هرمزگان و یک تعاونی برتر شایسته تقدیر ملی شرکت تعاونی، جانبازان و ایثارگران میثاق سپهر خلیج فارس به عنوان تعاونی های برتر ملی هرمزگان معرفی شدند.

در این مراسم حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در اظهاراتی، ضمن تبیین مصادیق اقتصادی جهان غرب لیبرالیستی و شرق سوسیالیستی، تعاون را یکی از مضامین مهم اقتصاد اسلامی دانست و بر لزوم پررنگ کردن رنگ آن در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: ضروری است تا یک کارگروهی در درون خود تعاونی ها برای احصای مشکلات و آسیب های این حوزه تشکیل شود تا بتوان پشنهادهای مشخصی را به دولت و مجلس برای تسهیل امور ارائه کرد.

عباس سالاری رییس اتاق تعاون هرمزگان نیز در ارائه گزارشی از عملکرد اتاق تعاون، با اشاره به راه اندازی مرکز داوری تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 تعاونی برتر ملی هرمزگان معرفی و تجلیل شدند

4 تعاونی برتر ملی هرمزگان معرفی و تجلیل شدند