مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:502021-10-27بين الملل

تایوان: نیاز به تقویت دفاعی و دوستان بیشتری داریم


وزیر امور خارجه تایوان، امروز (چهارشنبه) گفت که تایوان خودمختار، در مواجهه با فشارهای چین، باید نیروی دفاعی خود را تقویت کرده و با تنها 15 متحد دیپلماتیک در جهان، - وزیر امور خارجه تایوان، امروز (چهارشنبه) گفت که تایوان خودمختار، در مواجهه با فشارهای چین، باید نیروی دفاعی خود را تقویت کرده و با تنها 15 متحد دیپلماتیک در جهان، به دنبال دوستان بیشتری در صحنه بین المللی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، جوزف وو ، وزیر خارجه تایوان، در پراگ، پایتخت جمهوری چک و پس از دیدار با دومین مقام عالی رتبه این کشور، یعنی رییس مجلس سنای چک، به خبرنگاران گفت: تنش ها در تنگه (تایوان) در حال افزایش است و به نظر می رسد که خطرناک تر می شود.

وو گفت: ما چندین اقدام انجام داده ایم و تلاش می کنیم که باز هم انجام دهیم؛ اول اینکه توانایی های دفاعی خود را تقویت کنیم.

ما معتقدیم ضعف باعث تهاجم می شود و بنابراین می خواهیم توانایی دفاع از خود را داشته باشیم؛ ما مصمم هستیم که از خودمان دفاع کنیم.

وزیر خارجه تایوان درباره اقدام دیگر گفت: دومین کار این است که دوستان خود را در صحنه بین الملل افزایش دهیم، تا تایوان تنها نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایوان: نیاز به تقویت دفاعی و دوستان بیشتری داریم

تایوان: نیاز به تقویت دفاعی و دوستان بیشتری داریم