مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-27سياسي

خبرهای خوش نجار برای مردم زلزله زده کوهرنگ


رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر اینکه تا پایان بازسازی مناطق زلزله زده در کنار مردم حادثه دیده هستیم، گفت: به دلیل محرومیت بالای مناطق زلزله زده در شهرستان کوهرنگ مشکلی برای پرداخت خسارت های برآورد شده نداریم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر اینکه تا پایان بازسازی مناطق زلزله زده در کنار مردم حادثه دیده هستیم، گفت: به دلیل محرومیت بالای مناطق زلزله زده در شهرستان کوهرنگ مشکلی برای پرداخت خسارت های برآورد شده نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی نجار- معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور در سفر یکروزه به مناطق زلزله زده در شهرستان کوهرنگ وضعیت زلزله زدگان را مورد ارزیابی قرار داد و همچنین جلسه مدیریت بحران شهرستان شرکت کرد، معاون وزیر کشور در پایان این سفر خبرهای خوبی برای مردم زلزله زده و محروم این شهرستان داشت.

مصطفی نجار پنجم آبان ماه در جلسه مدیریت بحران شهرستان کوهرنگ با اشاره به وقوع زلزله در این شهرستان، اظهار کرد: زلزله به همه مسئولان کشوری، لشکری و استانی ماموریت داد تا خدمت به مردم محروم این منطقه را در اولویت قرار دهند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر اینکه تا پایان بازسازی مناطق زلزله زده در کنار مردم حادثه دیده هستیم، گفت: به دلیل محرومیت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش نجار برای مردم زلزله زده کوهرنگ

خبرهای خوش نجار برای مردم زلزله زده کوهرنگ