مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:252021-10-27سياسي

دولت منابع مالی بازگشایی دانشگاه ها را ندارد


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دولت به دلیل نداشتن منابع مالی به این زودی ها حاضر نیست دانشگاه ها را بازگشایی کند و کرونا بهانه ای بیش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد جهان بین عصر چهارشنبه در مراسم معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: در مسیر تغییر و تحولات نباید دغدغه و نگرانی وجود داشته باشد چرا که عهده داری مسئولیت وارد شدن به مسابقه ای است که باید با نهایت تلاش و کوشش در جهت خدمت به مردم سعی وافری انجام داد.

وی تصریح کرد: ما باید در پیشگاه الهی و ابدیت از مسئولیتی که عهده دار شدیم پاسخگو باشیم و از همین رو گرفتن مسئولیت کار خطیر و بسیار سنگین است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به وضعیت درآمدی دانشگاه ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: ما نمی توانیم با فروش زمین و یا برخی دیگر از اقدامات بدهی ها و وضعیت مالی خودمان را سر و سامان بدهیم هر چند که هیئت امنا تاکنون برای فروش زمین به ارزش یک هزار و 700 میلیارد تومان مجوز لازم را داده است.

جهان بین به تحریم های بی سابقه و مشکلات معیشتی کم نظیر آحاد جامعه اشاره کرد و افزود: بدون آینده نگری کارهایی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده که امروز تبعات آن را در ضرر و زیان واحدهای دانشگاهی شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت منابع مالی بازگشایی دانشگاه ها را ندارد

دولت منابع مالی بازگشایی دانشگاه ها را ندارد