مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:202021-10-27پزشكي

افزایش چشمگیر بستری بیماران کرونایی در اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 44 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 44 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

شهرام حبیب زاده پنجم آبان ماه در جمع خبرنگاران گفت: در 24 ساعت گذشته 44 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول و دوم نیز یک میلیون 327 هزار و 953 واکسن بوده است که از این تعداد 829 هزار و 75 واکسن مربوط به نوبت اول و 498 هزار و 878 واکسن مربوط به نوبت دوم می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 112 بیمار تحت نظر هستند، ادامه داد: همچنین 29 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 190 نفر است که از این تعداد 49 نفر در بخش مراقبت های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم اکنون شهرستان پارس آباد، مشگین شهر، ، اردبیل، نمین، سرعین، کوثر و خلخال در وضعیت زرد و شهرستان های بیله سوار، اصلاندوز، گرمی و نیر در وضعیت آبی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر بستری بیماران کرونایی در اردبیل

افزایش چشمگیر بستری بیماران کرونایی در اردبیل